About Me
My Blog List
Twitter Updates
ridicarea cotidianului la starea filosofica
Blog Archive
-
▼
2007
(20)
-
▼
September
(20)
-
▼
Sep 11
(20)
- Cu CFR in UE…
- ...în care relatez de le faţa (şi mai ales de la d...
- ….Reţeta zilei: ”Brochette de Python”….
- ….în care spun cum trudesc la Canal...
- ….cum mi-am petrecut sfarsitul zilei…de nastere….
- …in care cunosc Dragostea lu’ Dumnezeu...
- ...in care m-am mutat intr-o bucla...
- …A la Vanessa…
- …in care calatoresc spre tarile calde, unde oricum...
- …in care calatoresc spre tarile calde, unde oricum...
- La vanatoare de nesimtiti…
- ....Indexul altor evenimente...
- ....cotidiene...
- ….in care ma integrez in sistem si intru in peisaj...
- …in care fac vorbire de cum m-am plimbat o zi prin...
- ...in care se face povestire cum am trecut ecuator...
- ...in care se povesteste cum am prins ploaie si fr...
- …Yemen...franturi din neant...(firul oleaca mai ep...
- ...in care se intampla sa se ciocneasca de a drept...
- Moldovan in Yemen.
-
▼
Sep 11
(20)
-
▼
September
(20)
FEEDJIT Live Traffic Map
Tuesday, September 11, 2007
...in care m-am mutat intr-o bucla...
9:05 PM |
Publicat de
radu bailau |
Edit Post
...ce au francezii astia cu tate animalele astea ba sa rada o vaca pe cutia de branza topita, ba partea franceza din Elvetia ne a facut cunostinta si cu marmota si cu vaca mov...da nu despre asta e vorba, ci ca pe langa branza topita de „la vache qui rit” acum am gasit si bomboane mentolate cu „la pie qui chante”... Ar putea fi acuzati de rele tratamente aplicate animalelor...de fiecare data acestea trebuie sa cante, sa joace, sa mestece in ceva, sau sa rada ca proastele... de ce nu si una, care sa nu faca nica... sa se uite asa ca vaca, sau mai bine pentru dansa sa rumege... „la vache qui brute”... suna bine! Astept produsele care vor avea si „ la pie qui ne fait rien” sau „la pie qui chie” de pe o craca exact pe parbrizul masinii...
...saptamana trecuta eram pe aici prin Africa si imi adusesem asa parca Europa mai aproape, imi cumparasem o cartela sim, pentru ca, cum de acum stie tot Juridicu’, satelitul la Orange nu bate pana aici, nu-i roaming deloc... in sfarsit, am o cartela prepaid de la Celtel; am luat-o pentru ca au cele mai bune preturi pentru exterior... si normal am inceput sa trimit cate un sms asa pe la prieteni...am primit un sms de raspuns din tara...foarte bine mi-am zis: uite frate ca merge...bucuros nevoie mare; erau cei mai buni bani investiti de pana acum (asta in afara de cei bagati in bere care e un „must have”)... asta se intampla pe zece ale lunii in curs...ei bine de atunci tot primesc acelasi mesaj de vreo 72 de ori pe zi in medie...ma apuc asa dupa prima zi sa sun la 111 un fel de „costumer care number”... dupa ce apas pe nu stiu cate taste zice una alo... o intreb in franceza daca stie engleza si daca poate sa o vorbeasca...imi spune ca, pentru ce imi trebuie engleza daca vorbesc franceza, ii spun ca tocmai asta e ca vorbesc putina franceza si nu putem comunica eficient...imi spune ca nu vorbeste engleza si imi inchide...eu raman interzis...e primul serviciu de relatii clienti in care un operator il doare la banana de client si ii inchide in nas...bine in afara de cel al Romtelecom de pe vremuri... sun din nou si cer de la unu acelasi lucru putina engleza... nu se gaseste deloc... mai insist dau de o domnisoara care nu vorbea engleza dar zice ca intelege; bun si asa zic eu... ii explic duduii negre ca primesc de ceva timp acelasi mesaj si ca ma tem sa mi le pierd pe cele adevarate... zice pana la urma ca nu intelege dar ca mi a notat numarul si ca dupa inchidere o sa ma sune sefu’ ei, dupa program, ca el stie engleza si o sa rezolvam problema. Desigur ca nu o cred pana sa ma dizmeticesc imi inchide si dansa... nici un au revoir sau ceva de genu asta... mai las sa se aprofundeze problema, se macereze, si dupa ce mai trec vreo doua zile ii sun din nou... aceleasi rutine: engleza? No!... inchid eu acum... si intr-un final dau de un domn Pascal care intelege engleza si chiar vorbeste... ii spun despre ce e vorba... imi zice ca is intr-o bucla si de asta tot primesc acelasi mesaj... ii zic cum fac sa tai bucla sau sa ies dreacu’ din ea ca am asa gashka de mesaje identice... imi comunica ca ma vor suna cei de la tehnic si vom rezolva problema... se misca in sfarsit si Doreii astia de la Tehnic cu talent si ptiuu surpriza de data asta ma suna in zece minute... si ma pun sa imi scot cartela si sa o tin la aer vreo 5 min; apoi sa repornesc... si n-o sa mai am probleme il intreb eu pe asta... ma asigura ca nu... bucuros nevoie mare fac asta scot bag aprind din nou: in cinci minute am primit inca 11 mesaje... ma uit cine e: tot ala vechiu... deci inca sunt in bucla. Acum cand scriu despre asta tot in bucla sunt cu toate ca incep lucrurile sa se repete ma tem sa nu fie o bucla ceva reloaded... am mai mult de 600 de buc din acelasi sms... totu-i o simulare...Call me Neo...
...saptamana trecuta eram pe aici prin Africa si imi adusesem asa parca Europa mai aproape, imi cumparasem o cartela sim, pentru ca, cum de acum stie tot Juridicu’, satelitul la Orange nu bate pana aici, nu-i roaming deloc... in sfarsit, am o cartela prepaid de la Celtel; am luat-o pentru ca au cele mai bune preturi pentru exterior... si normal am inceput sa trimit cate un sms asa pe la prieteni...am primit un sms de raspuns din tara...foarte bine mi-am zis: uite frate ca merge...bucuros nevoie mare; erau cei mai buni bani investiti de pana acum (asta in afara de cei bagati in bere care e un „must have”)... asta se intampla pe zece ale lunii in curs...ei bine de atunci tot primesc acelasi mesaj de vreo 72 de ori pe zi in medie...ma apuc asa dupa prima zi sa sun la 111 un fel de „costumer care number”... dupa ce apas pe nu stiu cate taste zice una alo... o intreb in franceza daca stie engleza si daca poate sa o vorbeasca...imi spune ca, pentru ce imi trebuie engleza daca vorbesc franceza, ii spun ca tocmai asta e ca vorbesc putina franceza si nu putem comunica eficient...imi spune ca nu vorbeste engleza si imi inchide...eu raman interzis...e primul serviciu de relatii clienti in care un operator il doare la banana de client si ii inchide in nas...bine in afara de cel al Romtelecom de pe vremuri... sun din nou si cer de la unu acelasi lucru putina engleza... nu se gaseste deloc... mai insist dau de o domnisoara care nu vorbea engleza dar zice ca intelege; bun si asa zic eu... ii explic duduii negre ca primesc de ceva timp acelasi mesaj si ca ma tem sa mi le pierd pe cele adevarate... zice pana la urma ca nu intelege dar ca mi a notat numarul si ca dupa inchidere o sa ma sune sefu’ ei, dupa program, ca el stie engleza si o sa rezolvam problema. Desigur ca nu o cred pana sa ma dizmeticesc imi inchide si dansa... nici un au revoir sau ceva de genu asta... mai las sa se aprofundeze problema, se macereze, si dupa ce mai trec vreo doua zile ii sun din nou... aceleasi rutine: engleza? No!... inchid eu acum... si intr-un final dau de un domn Pascal care intelege engleza si chiar vorbeste... ii spun despre ce e vorba... imi zice ca is intr-o bucla si de asta tot primesc acelasi mesaj... ii zic cum fac sa tai bucla sau sa ies dreacu’ din ea ca am asa gashka de mesaje identice... imi comunica ca ma vor suna cei de la tehnic si vom rezolva problema... se misca in sfarsit si Doreii astia de la Tehnic cu talent si ptiuu surpriza de data asta ma suna in zece minute... si ma pun sa imi scot cartela si sa o tin la aer vreo 5 min; apoi sa repornesc... si n-o sa mai am probleme il intreb eu pe asta... ma asigura ca nu... bucuros nevoie mare fac asta scot bag aprind din nou: in cinci minute am primit inca 11 mesaje... ma uit cine e: tot ala vechiu... deci inca sunt in bucla. Acum cand scriu despre asta tot in bucla sunt cu toate ca incep lucrurile sa se repete ma tem sa nu fie o bucla ceva reloaded... am mai mult de 600 de buc din acelasi sms... totu-i o simulare...Call me Neo...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comentarii:
Post a Comment