About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Tuesday, September 11, 2007

    ….in care ma integrez in sistem si intru in peisaj prin Africa ecuatoriala…

    Am ajuns intr-un camp in care voi locui cam trei saptamani…
    ...e foarte aproape de plaja…de fapt stau undeva la vreo 30 de plaja…se vede oceanul cu valurile mari foarte clar…
    ...de partea cealalta am padurea…deasa…plina de tot felul de jivine… pana la padure vreo 500 de metri de mlastini...sunt fel de fel de pasari, “brosti testosi” si…nuferi…frate e asa plin de nuferi pe aici, ca iti vine sa stai numa’ sa te uiti la ei asa gura-casca...
    ...azi am fost la pescuit...am asa loc de pescuit langa casa...sunt niste animale de pesti... mi-au mancat doua chifle si vreo juma’ de kil’ de sunca de Praga...cu toate astea nu am prins nici unu sa fac o digitala cu trofeul...deja e personal...
    ... am asa un coleg de pe aici localnic care are patru neveste...il intreb prima data daca e musulman...nu e. Cica e voie de la stat sa ai cate neveste vrei...si il iscodesc de ce si cum...cum se imparte, despre ce e vorba...imi zice ca stau fiecare in casa ei...nu sunt vecine, ca s-ar certa...si se intalnesc doar la cina de familie saptamanala...el are 45 de ani si cea mai tanara nevasta are 28...de stat, sta cu cate una o saptamana...daca stai sa te gandesti e ca in vacanta omul...o saptamana la una apoi te muti mai departe...nu te plictisesti nu te certi ca te vezi de abia peste o luna...fainutz. dezavantajul sta in faptul ca o data cu cele patru neveste ai bagat in portofoliu si 4 buc soacre...uite aici ne dam seama de ce la noi e voie sa te iei doar cu una: soacra dauneaza grav sanatatii!!
    ...pentru ca sunt la ecuator e foarte cald, cum m-am mai plans zilele trecute...dar in schimb, ploua de doua ori pe zi si o data noaptea...(cel putin pana acum asa s-a intamplat)...vine repede si in juma’ de ora e gata...iti poti pune ceasu cu ploile astea...e aia de la noua jumate apoi cea de la 5 si aia de noapte de la unspe...
    ...sper ca pana plec sa reusesc sa vad elefantii...pe care lumea i-a vazut de cateva ori si care traiesc pe langa padure si care mai vin si se balacesc prin mlastini, cand e prea cald...de cand am auzit ca am asa vecini elefanti, umblu numa’ cu digitala dupa mine, ca sa am patalamaua la mana si sa ma dau balena in cartier... am, n-am treaba dau un click, se vede un blitz...si cand imi suna ceasul dimineata, spariet tat, intai dau un blitz si fac o poza si apoi ma dezmeticesc..
    ...cresc pe aici niste tzantzari vorba unui prieten: iti ia sfertu’ de paine din mana...seara la apus, vreo ora doua, daca esti pe afara ai pus-o: malaria ii cat casa...nu te mai faci bine nici cu mama chininei...inainte sa adorm fac asa un control sa vad ce si cum zboara...si ma pun pe killarit...nici sala nu-ti mai trebuie...pici ca bobocu’...am incercat cu spray contra...e ca si cum i-ai parfuma...daca nu-o vazut saracii...sper ca pana la sfarsit sa nu dau in paranoia...ieri seara de exemplu am stat la panda sa prind niste paianjeni sa-i aduc in camera...am reusit si acum, am asa trei bucati de paianjeni colegi de camera...sper ca se apuca sa si faca panza...si mai sper sa nu fie ei astia de la care sa dau ortu’...cine stie o fi niste surori de ai „vaduvei negre”... ce ziceam de paranoia?...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed