About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Tuesday, September 11, 2007

    ....cotidiene...

    .....am un sofer dimineata cu care merg cam o ora...frate nu stiu ce pocnetu face dar ma termina...asculta numai casete cu invataminte relioase in franceza, cu accent african...ma face la psihic...parca merg la biserica in fiecare zi...ce-i drept sunt mai pios la servici...nu mai injur asa de mult...amin...
    ....cica nu era destul ca este malarie prin zona acum a mai aparut una de pe la care faci caca cu sange si ai febra mare vreo sase luni... se numeste: „chikungunya”.... care in swahil-eana inseamna „mers curbat”...pai da, ca de la ea te dor articulatiile si nu mai poti merge drept...astea sunt cel putin primele simptome... adica ca sa parafrazez: tintaru’ ala micu’ inteapa si da malaria; bun, acu’ mai vine unu, mai mashcat, scoate trompa aia mica, laser frate, si baga intepatura; si cand colo ce sa vezi ala mai mare, negru, cu trompa subtire de respira greu, si intepa bine, era chiar ala cu „chikungunya”...faza proasta ca nu poti lua aspirina ca nu ajuta la inchegat, ci doar paracetamol...cum nu strica asa n-ajuta... de fapt tratament nu prea este la asta din urma...trece ea de la sine; daca nu trece de tot...
    ...se fura in tara asta ceva de groaza...parca nu a fost colonie de alde Napoleon ci a Romaniei(juridicu’ ne bagam la explicat cine e Napoleon, din astea?!sper ca nu...)...ieri am lasat asa la sanchi un cutter pe aiurea, am disparut trei minute pe ceas cand am revenit nik...a disparut si cutteru’...nu o fi vrand sa ma mai retina din munca... alaltaieri mi s-a facut cadou o sapca...doar ce am lasat-o pe un scaun sa ma duc sa mi iau o cola de la rece ca o si purta altcineva cand m-am intors...il strig pe invivid...el se intoarce surazator si imi tranteste un „bonjour”... cred ca avea o zi buna iaca si o sapca noua... ii zic ca imi poarta sapca...si el tot inocent ma intreaba care sapca... aia de o ai pe cap...la care el ma intreaba surprins, daca e aia de pe capul lui...eu nervos ii raspund ca da... aaahhh...se scuza a crezut ca e a lui...si el a lasat-o tot pe scaun... si din greseala a crezut ca e a lui... da poate pe scaun da la alta terasa... cum va spun ceva de speriat cu furturile aici...
    ....spuneam de pescuit...am balta langa mine...ceea ce seara nu e tocmai un lucru placut de la cati tantari vin de pe acolo...dar ziua poti vedea niste matahale de somn care ies la suprafata, si isi plimba mustatile lor mari pe luciul apei...mai stau la pescuit pe la amiaza...tot ce am prins e o broasca testoasa de marime medie...am facut digitala de rigoare apoi i-am dat drumul...maine imi cumpar niste carlige mai mari ca un somn deja mi-o fugit cu tot cu carligul din dotare la undinta improvizata...
    ...nu e bine sa adormi pe plaja...pe langa faptul ca te poti praji, daca adormi te trezesti ciupit la un moment dat: de crabi... de fapt sunt asa de multi pe plajele de aici fiindca sunt pustii...ii vezi cum se ascund in gaurile sapate in nisip si apoi cand nu mai faci nici un zgomot ies si ei din timiditate...daca adormi te cred vreun peshtan esuat...si te vad cu gand de masa...si hai ca te mai ciupesc ei de pe ici pe colo dar daca se baga si la extremitati...nu-i bun deloc...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed