About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Tuesday, September 11, 2007

    ...in care se intampla sa se ciocneasca de a dreptu’ cultura lu’ nea Krishna cu cultura lu’ Mircea Radu Bre!

    Cand nu ai ce face aici in desert vorbesti….iti povestesti viata…si dai,si baga si povesti si intamplari...de la cat de precoc erai cand faceai cacutza la olitza pana la cat esti tu de musculos la cap de ai terminat sapte ani de geologie si inca mai vrei...si alea alea...

    Iaca asa ma nimerisem sa lucrez cu un arab yemenit si un indian…
    Din vorba in vorba se ajunge la familie si la prietene/sotiii...eu incep si spun ca atunci cand sunt acasa locuiesc cu prietena mea...cand la mine cand la dansa...la care astia sa le pice orezu cu curry printre dinti...pai cum asa?!
    Pai, zic: da de ce voi nu faceti la fel si ma uitam la indian, de arab stiam ca nici vorba de asa ceva...
    Nu, zice indianu ca noi de exemplu, ne casatorim aranjat...un fel de instantaneu organizat...
    Cum asa zic, aranjat intra o tzara mai „deep” in subiect ca ma intriga...
    „Cum sa ti spun eu cu sotia mea am iesit la un suc cu trei zile inainte de casatorie, cand ne –am si cunoscut de altfel.Ea venise la mine ca sa ne cunoastem numai ca eu aveam ceva urgent de rezolvat si atunci nu eram acasa...de fapt eram plecat si din oras...pierdusem trenu’ si nu am mai ajuns...sa vad cine e fata si cum arata...dar am iesit ulterior in oras si ne-am vazut...si ne-a placut si gata..peste trei zile nunta.”
    Intreb si eu si cum nu te-ai temut mai frate sa te apuci asa sa te insori cu o necunoscuta?...eu m-as ingrozi...cateodata stai cu anii cu o persoana si nu se intampla nimic...adio mama...si voi asa pe neve?!...Si acu’ poti sa spui ca ea era „the one”...iubirea aia mare?...
    „Da, pot sa spun ca ea este; ne iubim...si asta e tot ce conteaza...cat despre alte fete, pentru mine noaptea nuntii a fost prima data...si pentru ea la fel; amandoi am fost virgini...de asta pot spune ca noaptea nuntii...e ceva special...e prima noapte impreuna...ceea ce voi vesticii ati cam pierdut...”
    Pe undeva a trebuit sa i dau dreptate...cu nunta si cu noaptea...la noi in noaptea nuntii se joaca dansu’ gainii si se numara banii sa vedem care si cat a dat...nu mai avem timp de prima noapte...si nici nu mai avem cu ce, ma intelegeti, ca de cele mai multe ori ea e insarcinata, da nu se vede, ori daca nu, amandoi am indeplinit demult planu cu deflorerea la hectar...
    Il intreb si pe daca la ei e tot asa...si il mai intreb cum o cheama pe nevasta-sa...sta si se gandeste vreo juma de minut, timp imi care ma astept la o traduce a nu’sh ce nume din araba in engleza...dar surpriza apare raspunsul: Sofia!!...incep sa rad si eu si indianu...printre mustati, sa nu ne suparam interlocutorul, stiindu-se faptul ca arabilor nu prea le place sa se vorbeasca despre femeile lor...
    „Rado, la noi intai vezi fata la ea acasa de fata cu taica-su fara broboada pe cap...ca sa vezi ce iei...apoi bati palma...vine taica-tu se intalneste cu taica-su si baga socoteli...da cu plus iei nu da iti vezi de treaba...cateodata te casatoresti prea devreme...si aici te mai poti sa te casatoresti inca de vreo trei ori...da trebuie sa le dai la toate la fel...intr-o zi te culci cu una, in alta zi cu alta la fiecare la fel...la una ii cumperi batic trebuie sa le cumperi la toate...si tot asa...”
    Ce sa zic m-a cam bulversat stilul lor de casatorie...nu stiam ca la indieni e asa...aranjata treaba...si de sex inainte de casatorie nici nu poate fi vorba...te la mana ta in asa situatiune...
    Tocmai indienii astia cu Taj Mahalu’, cu Kamasuthra, cu templele lor inchinate dragostei, cu tantra, cu mantra si alte alea, tocmai ei sa se iubeasca asa la fe-fe?...sa se iubesca da dinainte aranjat si fara sa stie cu cine?...
    Cand se casatoresc traditional si nu din dragoste toti socrii, frati, veri pun umaru la sprijin...si bunastarea familiei noi constituite...asta avantaj! Dezavantaj e ca si toate deciziile se iau de catre familie...nu de catre tine...
    Cam asta e si cu India; m-a dezamagit...


    PS:...la astia la hindusi mortii, cum probabil stiti...se ard; acu vreo 50 de ani, cand murea sotu’ se ardea si sotia...(sa nu arda focu ala degeaba)...epifania ii cat casa!!! Pai pe hoasca nu aveau cum sa o mai combine o data ca nu mai avea cine, si apoi de ce sa platesti doi fochisti...



    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed