About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Tuesday, September 11, 2007

    ….cum mi-am petrecut sfarsitul zilei…de nastere….

    …ora sase: ma duc sa ma culc… dar intai iau micul dejun… aceeasi omleta cu doua bucati de bacon arse sau “bine pregatite” cum mi a spus bucataru’ intr-o dimineata cand l-am intrebat ce-s alea… apoi vad stirile de pe Euronews: doua buc american aruncate in aer in Iraq, una buc jurnalist rapita prin preajma, vreo doua sute buc prabusite in Brazilia, atac la o alta moskee prin Pakistan trei buc studenti islamisti vazut bisturie, total: doar doi se intorc acasa cusuti celalalt da ortu’ imamului... mai torn pe gat un pahar de pamplemousse (grepfruit, pentru cei care-s rusofoni si Juridicu’ saxon), ca sa mearga si cotatiile bursiere...la dreacu a scazut iar euro pe piete... pierdut ceva bani la salar... grozava zi nu zic...mai bine ma culc...
    ...dushnitza...repede ca se termina apa calda, de la boiler...shit sau merde...e gata...frigutz...apa e rece...dar na merge...pus un film somnifer si ceasul sa sune pentru mai dupa amiaza...
    ...poate beau o bere azi...imi zic...mai pe seara nu ar fi rau...da unde sa merg la Charlene sau la Vanessa...mai bine ma duc la Charlene ca la Vanessa ma tem sa nu apara cu aceleasi haine... nu mai duc, daca vine tot cu alea de o stiu eu, de vreo saptamana jumate... mai bine poate la Charlene... dea... si imi iau si o cartela de telefon...
    ...ora trei si ceva dupa amiaza...ma trezesc...ma spal si ma duc sa fac o baie la ocean... deschid dulapul sa-mi iau slipii: un paianjen cat palma... ma picur un putin de emotie... dar imi revin repede si cum un avant criminal incep urmarirea... face doua salturi, si de pe raftu cu chiloti, trece pe cel cu sosete... aici pun si eu mana pe spray: pe ala de tantari... dau cu jetu’... traumatizat cat de la spray, cat de la shosete...mai face o acrobatie doua si ajunge iar la chiloti, si cu o ultima sfortare se catara la tricouri... dau sa-l urmaresc... nica... o intrat pe acolo si nu-l mai vad... incep sa scot prin mijlocul camerei... il gasesc...the-end... citez din raportul de la medicina legala: victima moare violent prin strivire de o revista „academia catavencu”... mentionez ca saptamanalul fusese citit de catre ucigas...
    ...putin speriat de ce pot gasi prin camera imi iau slipii si o tai spre plaja... fac o baie si ies... apa calda nu zic nu, da vantutzu bate tare, si imi dau seama ca e si innorat... zgribul vreun sfert de ora... inapoi in camera sa vad un film...
    ...imi verific intre timp si cele patruzeci si noua de mesaje... tot ala din bucla... ma ia plictisul... nu mi mai vine nici de bere... e tarziu... bag un film... iau unu’ de horror:”1408”... ii fain incepe promitator... se termina prima parte bag si a doua... se lupta eroul principal pe acolo cu „tofelu’„ si deodata se termina brusc... eroare... am doar vreo 20 de minute din partea secunda... merde again... nik nu merge cum trebuie azi... frustrant sa nu vezi filmu’ pana la coada... mai ales la horror sa nu stii daca a scapat ori ba... il baga pe asta in iad ori nu...
    ...ora sapte pe seara... e ora de masa... sa vad ce o fi facut bucataru’ asta de potol... in seara asta traditional: calamar cu sos, asezonat cu legume, spurcat cu ceva usturoi...nu-i rau... bag sa fie ghiozdanu’ plin... ca sa fie...
    ...si cand te gandesti ca azi e „La multi ani Bailau”...nik nu i festiv...
    ...aici totu’ e mai simplu, da’ poate fi si depresiv...
    ...hau hau...

    1 comentarii:

    Anonymous said...

    21 ianuarie azi e ziua mea.:))ma plictiseam si l-am cautat pe bailau pe google.Asta asa spontan ca eu nici macar nu m-am gandit,pur si simplu am tastat bailau.Oricum am vazut o poza cu el si asta mi-a activat percentilul 345.678 din hipocamp.Ma bucur ca l-am vazut macar in poza.marius_Bi un prieten de pe timpuri :))

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed