About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Tuesday, September 11, 2007

    ....Indexul altor evenimente...

    ...chiar daca stau la ecuator, cu temperatura constanta, si tot tacamul, vreau sa spun ca am racit...in camera in care locuiesc de mai bine de o saptamana e un frig!!! de trebuie sa-mi pun, noaptea, camasutza de corp cu maneca lunga, izmanutze si un fesuletz colectia Basescu...astea daca le as avea...aparatul meu de aer conditionat ori da foarte frig...vreo 17 grade ori foarte cald de nu poti respira...nu exista cale de mijloc: daca il inchid in doua minute incep sa cant; si cu hit-ul ala de succes „am acasa pe perete / apa de la robinete” si te sufoci de cald...ca e mare umezeala pe aici cum pana si „juridicu’” stie de acum...asa ca dimineata sunt bocna cand ma trezesc... imi pun si ciorapii inainte de culcare, si toti copiii stiu ca Bailau nu doarme niciodata cu ciorapei... ce mai, sunt singurul de pe aici care isi sufla nasul...
    ...gata am si acte...am prins si peste, patalama sub forma de digitala este, moare tot cartieru de invidie cand o sa le arat...si cu ce merge cel mai bine? Ii prindem cu branza frantuzeasca...avem un tip de cascaval de ala fin, de fitze, si cu asta ii saltam...am dat la paine, n-a mers, am dat la musca nici atata, cu rama greu tare de gasit pe aici, asa ca ne-am bagat pe branza... pescuit la branza...
    ...am un coleg frate care vorbeste foarte mult... ma oboseste... cand mai e cineva care vorbeste franceza se apuca sa vorbeasca, si dai tata, de ti face capul patrat... am noroc ca atunci cand raman singur cu el, stie ca nu inteleg ce zice si tace...da tot il mananca limba, si mai iese pe afara, mai opreste pe cineva din treaba, si mai sta de vorba... e versiunea africana la tzatzele alea, pe care cu totii le avem ca vecine, si care mai stau si ele de vorba la scara, si-si povestesc ce si au mai luat pentru inmormantare... dar care de fapt ne ingroapa pe toti...
    ...imagineaza-ti ca te nasti in Franta...buuun...tata, Francois mama Odette...buun... tu ganguresti tat voios in patutzu tau francez, faci la scutecelul tau de firma.... apoi vine gradinita... mai faci pipi in grisul cu lapte...na, se mai intampla si la ei la frantzuji...buuun... acu treci de la grupa mare la scoala....buun... si vine lectia aia, care la noi e cu „Rica nu stia sa zica rau, ratzusca, randunica, / da de cand baiatu’-nvata poezia despre ratza, / Rica stie amu sa zica / rau, ratzusca, randunica”...si ce faci, te scoala „moademazel” in picioare sa spui, si tu nu treci ca tot nu stii sa zici rau, ratzusca si anume randunica, chiar si dupa ce ai invatat poezia despre ratza...ei am vazut-o si pe asta: am intalnit asa Rica, da’ francez, care nu poate pronunta „rrr”...e ceva enorm, nici astia ai lui nu-l inteleg bine cand vorbeste franceza...trebuie sa fie tare frustrant sa nu poti zice „rrr” si sa fii francez...si colac peste pupaza nici nu s-a apucat de invatat alta limba... eu daca eram in situatia lui invatam chineza ca la aia nu prea exista „rrr”...ma reprofilam ce sa fac...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed