About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...in care ungurii se pun iar inaintea reintregirii neamului...

    ...zilele am inceput sa invidiez toti romanii care au mancat ceva sarmalutze si carnatzi...
    ...ca nu am ajuns acasa de acu a aflat si Juridicu' care m a felicitat de craciun fericit...
    ...acu ca sa spun de ce nu am mai ajuns e de a dreptu' telenovela a la Sud America... pai ca sa purcedem in firul actiunii incep prin a spune ca acu vreo saptamana dau telefon la "CFR"-ul polonez sa i intreb de sanatatea trenului singu de altfel care leaga cele doua tari aproape vecine si prietene... sun la informatii ma pune pe hold din prima fara drept la replica... a se intelege ca i sezon si ii ocupat... apoi imi spune ca am sunat la un numar gresit si imi da altu'...
    ...inarmat cu rabdare dar si cu un credit mai mare sun si la al doilea telefon... imi raspunde careva care nu o vazut nu o auzit si nici gura nu i miroase a usturoi... cheama o colega care, spre norocu' meu stie despre ce e vorba... imi spune cu parere de rau ca trenu se anulase de pe 9 decembrie... bine s-o anulat s-o anulat da tre' sa mai fie vreo legatura pe undeva vreun schimb... imi zice sa mi aleg intre Budapesta sau Viena care trece prin Ungaria... zic ca imi aleg prin Ungaria ca i mai putin...
    ...zis si ales ca sa zic asa ma duc sa mi iau bilet a doua zi... nu vrea sa mi dea ca cica is in greva astia din Ungaria, si nu trece niciun international prin tara...
    ...acu ca vor mai multi bani la chenzina nu ma deranjeaza dar s au pus asa de a curmezishu intre mine si porcu din care mama Bailau a facut niste carnati de iti iei la pachet si cand esti la urgente, iar de muschiul afumat si alte bunatati pe care de asta data tata Bailau le a preparat nici nu vreau sa mai amintesc ca ma transform in terorist in Budapesta...
    ...oricum inca o data ca si la 1918 s o pus in calea reintregirii neamului meu, adictalea familiei mele si mai ales in calea carnatilor afumati si gura mea pofticioasa...
    ...asa imi vine cateodata de ma gandesc sa ma fac cand o sa fiu mare kamikaze...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed