About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...cu mobilul prin Europa...

    ...Să purcedem a povesti cum Orange e peste tot la fel şi mai ales pe cum serviciile de lângă strada Pulaskiego îs aşa cum sună şi locaţia...
    Se spăla fibra optică la mine pe scară şi baieţii de la cablu-internet au taiat legăturile... aşa ca era musai de internet şi a trebuit să mi incarc rucsacul cu cele necesare conectării şi să caut un capăt cu ceva „networking” să mă loghez... şi o iau sistematic: cutare prieten îi la servici, deci mai durează, cutărica îi plecată, revine ea da mai pe seară, şi mergând aşa găsesc mall ul local... acolo se spune negru pe alb că sunt aşa puncte „hotspot”... wi-fi şi altele... pentru Juridic şi Educaţie fizică, secţia aruncarea mingei de oină, precizăm că astea sunt şi in „Corso” la noi, şi unde fiţoşii se dau balene cu ultimile laptopuri şi sunt numa’ fără fir...
    ... mă bag la cătat aşa puncte... se găseşte repede da’ îi un punct Orange... dacă e Orange costă... zic hai că dau un ban da’ nu-l mai am că trebuie musai să mă conectez... urla sefu’ că nu scriu răspunsuri la emailuri... şi cum toţi copiii stiu că dacă e ordin, cu plăcere...
    ... ca să ma bag în reţea via Orange hotspot trebuie să fiu mândru posesor a unei cartele sim de Orange şi a numeroşi bani pe cartelă... dai un sms la un număr şi în câteva secunde iţi trimit aştia o parolă şi un cod... zis şi făcut...
    ...scriu numărul, verific numărul încă o dată, înainte să trimit şi dau send... aştept... bag un suc în fizic, că aşteptarea te dezhidratează... mai dau să iau şi o bere... cu totu’ vreo 20 de minute... nica răspuns de la aştia... îmi apare pe telefon un mesaj cum că serviciul nu mai este disponibil sau ceva de genu’ ăsta... na nu merge, nu merge, da’ când verific să văd dacă mi au mâncat creditul aferent, descopăr că mi au luat... deci şi cu banii luaţi şi fără cod de acces...
    ...pun mâna pe terminal şi apuc să sun... prima dată îmi răspunde o tanti şi îmi zice că îmi ia nuş’câţi zloţi că am apelat serviciul clienţi... mă înfurii şi mai tare... adică dacă ai o problemă ,ca să suni la serviciul clienţi al companiei tale telefonice, plăteşti frate... îmi răspunde unu’ şi îmi zice că nu ştie că nu poate să vorbească că o să mai revină el şi ca se rezolvă da mai durează... şi îmi inchide...
    ...şi mai nervos mai sun o dată... mai plătesc nişte bani... răspunde una şi îi spun ce şi cum îmi spune să aştept pe fir... aştept apoi revine şi îmi spune că într-adevăr am dreptate şi că e greşeala lor, dar că nu mă poate ajuta acuma, că nu mai e nimeni la serviciul ăsta special... eu zic că nu mi mai trebuie niciun net că m am lămurit, şi vreau banii înapoi, şi o doua problemă, vreau să fac o reclamaţie tipului cu care am vorbit înainte, şi îi cer să verifice cine a fost şi cum se numeşte; la care ea îmi spune ca nu poate să îmi dea numele colegului...eu o întreb de ce pentru că el s-a prezentat, eu nu am reţinut, şi doar nu e un secret acuma, doar cînd vreau să-i fac reclamaţie... nu, îmi zice că nu se poate... în fine îi zic să-i transmită numai cuvinte de bine din partea mea, şi apoi îi cer să mi pună din nou banii luaţi cu japca pe telefon... şi ea zice că da o să mi pună, chiar mai mulţi dacă eu îmi reconsider opţiunea de a face o reclamaţie, şi apoi începe să îmi ofere diverse sume de bani, eu o întreb dacă suntem la piaţă, şi o rog frumos să-mi dea număr de înregistrare la reclamţie, şi să mi pună suma exactă cu punct şi virgulă... ea mai incearcă o dată şi eu mă enervez, şi îi cer din nou să se prezinte... renunţă apoi să se mai pună cu nebunu’ şi işi cere scuze... îmi dă creditul şi incheiem convorbirea...
    ... ca avantaje: uite că la Orange Polonia te poţi negocia, şi astfel să scoţi un credit mai bun... mai ai un ban în plus de vorbit, cu toate că la cum sună oferta te simţi foarte ieftin...
    ... dezavantaje: netul de wi-fi la Orange e sublim da’ lipseşte cu desăvârşire...
    ...concluzii: nu ştiu drept să zic cine a cumpărat pe cine Dialogul pe Orange sau invers... că serviciile au început să fie aşa de balcanice, de româneşti la nivel european... se pare ca există o grupare de „luptători” (care au învăţat de la români) in Orange, care hăituiesc trupele de clienţi, pârjolesc conturile şi otrăvesc reţeaua de hotspoturi...
    ...Orange se pare că e prost peste tot...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed