About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...in care spun cum ma joc de-a teroristu...


    ...Ca sa bagam definitia din "index" cum cateodata vede Carmen Serban, care amuia ii studenta la jurnalism, si desigur sa nu ne sara juridicu' in cap cum ca asa cuvant ei nu au vazut a exista in Scrabble, Shemakh ii acel "batic" pe care arabii il pe cap asa de zi cu zi; extrem de util cand esti pe plaiuri arabe, te poate salva de soare, rapitorii Al-Qaeda, si unde mai pui ca nu mai dai banii pe sampon contra matretii ca nu mai conteaza daca o ai sau nu...
    ...acu' ca sa va spui de la ce m am luat, purced in a zice ca am si eu doua bucati si cu care ma distrez de fiecare data cand iau avionul...
    ...foarte amuzant e cand zbori pe rute europene, gen Paris sau Frankfurt... imi pun shemakh-ul pe cap, intocmai dupa ultimele tendinte ale fashionului de pe Al-Jazeera, si ochelarii de soare si pasesc sigur in avion uitandu ma in dreapta si stanga mea; daca ati vedea ce fete crispate se vad pe unii, altii parca se chiar roaga sa nu am loc langa dansii, pana si stewardesele se uita chioras la mine...
    ... va sugerez sa reluati experimentul, dar mare atentie dupa ce cobarati din avion dati l jos pana ajungeti la control pasapoarte ca va ia mama lu proces verbal... va cauta si n gura dupa bombe, nu va lasa in tranzit pentru ca nu i voie cu lichide si dumneavoastra, din pacate, aveti scuipat si pisat la purtator...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed