About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...Africano: clandestino!...Marijuana: illegal!...

    ...cum stăteam noi aşa prin cele jungle, şi cum de vreo săptămână parcă nici ţiţeiu' nu se lăsa găsit am început să umflam un pic şlangu', că tocmai un african, mai moldovan aşa, o adus nişte iarba dracului...nişte illegal!
    ...acu' ştiu că sunt vreo câţiva puritani care mă citesc... dar din restu' câţi pot să nu recunoască, cum măcar o dată au făcut cerculeţe psihedelice... sau dăca nu o fost cu putinţă tare ar mai vrea să încerce da' nu stiu cu cine pot să vorbească pentru asta... nu trebuie să ridicaţi mâini pe sus că nu vă pot ajuta...
    ...ca să revin la ţigarile noastre, ne apucăm să bagăm fumat aşa de plictis... şi dăi cu bere şi după bere tot liceeanu' ştie că merge şi o ţigare... da aşa cât să nu iasă la analize...
    ...acu' s-o împlinit sorocu' să iau cursa spre casă... tot haosu' care nu-l mai amintesc că până şi cei de la Educaţie Fizică şi Sport, învăţământ la distanţă îl ştiu... şi ajung în Cracovia pe aeroport... cum paşesc spre bagaje, şi după ce mi-l ridic, numa' văd cum un frumos labrador vine spre mine şi dă bucuros din coadă; eu îmi zic ce câine fain au aştia de la aeroport, şi dau să plec mai departe... merg încă vreo doi metri şi aud că mă strigă careva... mă întorc era doar un poliţist, căruia nu-i dau atenţie pentru că ce treba ar avea dânsu' cu mine... se pare totuşi că pe mine mă striga, şi-mi dau seama după ceilalţi colegi de-ai dumnealui care îmi blocaseră de acum înaintarea... mă şi gândeam la ce puteau să mă întrebe... clar e o conspiraţie numa' pentru că sunt român, mama lor de intoleranţi... acu' tăte astea îs numa' din cauza la ţiganii aştia care fura prin afară... în timp ce mi trasam un plan de atac la interogatoriu, îmi şi dădusem seama că mă aflu într-o cameră de control...
    ...un ofiţer îmi spune că este de la brigada antidrog şi că ar fi bine să mi reamintească că în Polonia nu este ilegal să fumezi doar să deţii substanţe interzise... şi dacă voi colabora şi le voi da de la început tot ce am vor considera ca nu am ştiut şi că voi fi liber să plec... eu aşa ca din oală spun că nu am nimic... pot să caute... încep să mi golesc buzunarele... nik... îmi scot geaca... apoi mă deschei la cămaşă.. tot nimic... câinele tot lângă mine stătea... îmi golesc rucsacul... apoi incep să mi caute în geanta mare... nik... câinele tot langă mine... mai cheamă un coleg... vine asta şi trage mănuşile de latex... eu mă-ngălbenesc pentru că aproape ştiam că o să fiu deflorat brutal... mă întreabă încă o dată dacă nu cumva m-am razgândit şi poate vreau să cooperez... eu zic că nu am nimic şi nu mă ştiu cu nimic în neregulă, fumez da' niciodată nu deţin... la care el mă întreabă dacă am fumat recent... eu zic că da acum vreo trei patru zile...la care dansul mă întreabă dacă am baut ceva băuturi alcoolice pe avion... îi zic că da... atunci îmi zice că aşa se explică de ce mă simte câinele, după care îmi zice că sunt liber... eu nu mă liniştesc până nu îl văd pe "fisting guy" că pleacă...
    ...îmi revin abia după vreo juma' de oră şi mă apuc chiar să râd de unu singur...
    ...nu pot să nu mă gândesc ce ar înseamna astfel de câini pe aeroporturile din Franţa... aoleu mumă, păi dacă ar fi din ăştia pe acolo nu ar mai pleca niciun avion la timp, la cum fumează francezii... dar pe de altă parte şi câinii ar fi high toată ziua de la cât trebuie să miroasă...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed