About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...in care vaca de la Milka rumega in zapada...

    ...ca anu' asta parca nu o mai fost asa de multi Mos Craciuni... ba Mosu' de la Carrefour, ba Mos Craciun de la Altex, ba ala de la Domo care se bat in plashmi care mai frumoase si babane in diagonale...
    ...acu am vazut si pe Mos Craciun de la Milka, nu e de aruncat nici asta ca e tare "fancy", si care a lasat un pic vila de la lac din Alpi sa aduca niste bomboane si ciocolata de aia buna, fina... costumu ros ii facut de Armani si are DVD-player la sanie cu GPS... asa il vad eu pe Mosu asta de la Milka, si asa mi l imaginez acu ca am vazut reclama de pe tv... are si ajutoare ca si permite...
    ...la mine nu o venit decat un Mos Craciun care mirosea de la trei reni distanta a tuica, si care nu are nici sanie, nici casa, doarme in statiile de tramvai, si nici nu i din Laponia ca nu l o primit, ca nu se incadra in peisaj, nu era asa de blond... de fapt cred ca era Mos Gerila care disponibilizat ca a iesit pe ordonanta nu o venit sa mi dea ci sa ia o fisa 500 - 1000 sau ceva ce mai am prin buzunare....
    ...dar fiindca am adus vorba de asta de Mosu' bashtanutz din Elvetia, vreau sa i reamintesc pe aceasta cale ca o uitat vaca afara... si i noapte si aia ii mov, si i si nins... ingheata saraca acolo si nu m ai aveti ce pune cand or iesi marmotele din hibernare...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed