About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...cotidiene...


    ... te apuca alea, si esti aproape la bagatu' deş'tului...cauţi o baie ceva...după ce te învârţi jumate de clădire dai in sfârşit de dânsa... se lucrează încă dar nu i nik ca pe tine oricum te trec toate transpiraţiile daca te mai ţii...stergi colacu', şi te pui omeneste pe meditat...numa' ca tu ai mai medita da tocmai acum se ridica o scara care o vezi pe deasupra usei...apoi vezi ca cineva te saluta si iti zambeste...ii raspunzi incurcat, ca pentru tine va fi buna dupa aceasta incercare...el se apuca sa schimbe neonul, dar avand grija sa nu cumva sa te lase sa te simti singur... numai poti sta aici...mai faci un numarul unu scurt si apoi mai mult mort decat viu te pregatesti sa o iei din nou de la inceput: sa cauti o buda...
    ... de cand cu Mailat asta nu mai poti viola pe nimeni domnule pe treptele niciunei biserici..deci ies din tara si pe aeroport dupa ce ma scaneaza asta la pasaport de am crezut ca mi sterge codu' de bare, imi da o bucata de hartie pe care imi cere sa i scriu numele prenumele cetatenia si culoarea ochilor... il intreb de ce trebuie sa scriu astea ca pana acum nu am mai facut o niciodata, la care musiu exces de zel imi raspunde sec pentru ca s roman... si cu asta avand in vedere ce e prin Europa amuia, m-a cam dezarmat... oare sa cautam toti Mailatzii si sa-i strangem pe undeva, si apoi vorbesc eu cu nepoata mea si o stie dansa pe "fetita cu chibrituri"... treaba lor sa se joace, da sa mai puie un lemn pe foc sa nu arda degeaba...
    ...deci fuga repede sa mi iau bagaju prin aeroportul din Paris, apoi fuga repede poate il prin pe ametitul ala de sofer de la hotel; ca sa ajung la dansu' trebuie sa iau shuttle-ul si sa merg pana intr o gara in fata unui hotel, nu i spun numele ca ii hotel important... cand sa intru in tren ma izbeste un miros de caca, ceva enorm... sa ma sui sau sa nu ma sui asta o fu intrebarea pentru mine dar pentru organul olfactiv... ma sui ca daca il pierd pe celalat prostan ii mai rau decat daca stau aici in rahat vreo 15 min... altii au aceeasi reactie dar se vede ca s boieri si stau cu masini la scara...dupa ce se inchid usile iti curg lacrimile...dau sa vad cine si cum...un homeless de asta care probabil s o fi speriat si l o trecut emotia...o concluzia se trage de aici: au si francezii astia cacatii lor in pantaloni, si oricat de siemens ultimul racnet e trenuletzu tot ca la noi in tren miroase...
    ...in alt tren spre bulevard, apare una care puteam sa pariez ca e romanca sau mailata de pe aici pe la noi; si puteam sa jur ca incepe sa bage o "trista este caprioara"...dar surpriza mi a fost mai mare: numa' ce vad ca scoate doua boxe mici si un mp4 si da un play micutz...era ceva pe franceza... frumos macar numai lalaie cum fac pe la noi, si probabil nici limba nu o stie prea bine... inedit cersatoria asta cu iPodu'....
    ...asta din urma ii doar pentru fetele din mall: gagici bagati rezarvari si veniti incoace ca s reduceri pe Champs... am vazut astazi niste pantofi la reduceri, la numai 299€...si parca si vitonu ii mashcat anu asta...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed