About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...de pe strada Pulaskiego...

    ...De pe strada Pulaskiego...
    ...Cei drept nu am găsit loc pe Pulaskiego că era plin... da stau aproape... nu toate merg de-ampuliskiego ca să zic aşa...
    ...Cum până şi Juridicu’ a aflat deja, că de la o vreme am părăsit Românica... pentru ţări mai primitoare... după ce am avut încă ceva de tras până mi am găsit apartament şi masă acu pot să spun că sunt în regulă... mi-am pus şi internet ca să fie conexiune cu ţara... şi promit solemn că o să mai bag ceva scris... de la cum o fugăreşte Prigoană într-un picior şi ăla de lemn pe Bahmuţeanca până la ce se mai întâmpla pe aici pe strada Pulaskiego... adică într-un cuvânt cam ridicarea cotidianului la rang de filosofie...
    ...Hai să ne scriem de bine... şi să ne auzim la fel de bine ca pe Skype... Să ne click-uim aproape...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed