About Me

My Photo
radu bailau
Śląsk, Poland
View my complete profile

My Blog List

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    ridicarea cotidianului la starea filosofica

    Blog Archive

    FEEDJIT Live Traffic Map

    Sunday, February 10, 2008

    ...bahto delo delo...

    ...când mă întreabă cineva dacă mi-e dor de ţără, primul gând ce-mi trece prin minte mă îndeamnă să răspund că da; dar apoi nu pot să nu mă gândesc la Bucureşti, la cerşători, la politica, la hoţii de buzunare, caprioare triste pe tramvaie... şi-mi trece doru'... de fapt îmi e dor de familie, şi de prieteni...
    ...pun pariu că Juridicu' o să mă întrebe de la ce m am luat... păi, prin septembrie Tamango a ajuns consilier al Primului Ministru... am trecut cu vederea că eram prin nuş'ce mlaştini şi mă luptam pentru fiecare strop de sânge cu anofelii...
    ...ieri însă mi am amintit... pentru că Domnu' Tamango a fost invitat să-şi dea cu părerea despre alegerilor europene...
    ...întrebat dacă se va duce la vot domnu' Consilier spune că desigur, şi chiar îndeamnă pe toţi să meargă... da' apoi veni una mai grea: fu întrebat dacă cunoşte "careva să zică" 'mnealui pe cineva de pe acele liste... răspunsu veni sigur şi prompt: nu!... da nu asta îi important că el stie cu cine votează...
    ...acu' ca să nu vină baieţii de la Hara să mi dea drumu la sânge, ţin să precizez că îmi place tare mult Tamango, da cum canta cum e prin jingle-uri pe la Guerilla, dar aşa ca şi consilier nu duc...
    ...păi ce să spun poate chiar avem conducătorii pe care îi merităm... Tamango nu ştie să scrie şi să citească da' "ştie să vorbească şi cu hoţu' şi cu oamenii cei mari"... poate de asta se şi întelege aşa de bine cu cei din guvern...
    ... de asta părcă şi zic că încă nu mi-e dor de ţară...
    ...hai taves bahtalo...

    0 comentarii:

    Post a Comment

    Followers

    counter

    FEEDJIT Live Traffic Feed